drakkvinnan

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Suzanne - 30 mars 2013 20:38

Undrar om någon läste mitt inlägg igår om ensamhet eller fick en vink nånstans ifrån eftersom mycket goda vänner kom på besök idag med sina barn. Jag uppskattar dessa personer så enormt mycket och blir så glad att träffa dem. De får en att må så bra. Hans mamma är ett känt medium och jag tror att han har lite av hennes gåvor i sig oxå, varför skulle han i annat fall komma på besök precis när jag behöver det?


Mitt yngsta barnbarn fyller idag 7 år och vi blev uppbjudna på hans barnkalas. Han hade bjudit sina två närmaste kompisar och så fick vi äran att komma oxå. Vi blev bjudna på korv och tårta. Nu har vi inga små barnbarn längre. Men vi har ju bonusbarnbarnbarnet, en underbar liten tjej på 1 år.


Inatt så ska man ju ställa fram klockan en timme. Det kallas sommartid! Verkar inte riktigt som det skulle vara på gång då man tittar ut genom fönstret. Snö, is och kyla är vad som möter en när man går ut. Jag använder fortfarande min dunjacka på morgonen när jag tar ut hunden. Och mössa och handskar! Mr Bore kan sluta flirta med miss Svea nu och dra någon annanstans så att värmen kan få dra över henne!   Där fick jag till det!


Ni märker att mtt vemod börjar lyfta bort från mig.  Fasiken va skönt. Ha nu en skön fortsättning på påsken.

Ovido - Quiz & Flashcards