drakkvinnan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Suzanne - 27 oktober 2012 17:05

Idag känner jag mig lycklig! Det är sååå skönt att känna glädje över ingenting. Jag har inte gjort något speciellt men ändå känns det bra. Har varit ute hunden och han har fått träffat andra hundar och sprungit runt med dem. Maken har eldat och jag har travat ved. Ätit god middag med lite rött vin till. I veckan så har jag varit i stan med en dotter och 2 av hennes barn. Promenerade från Söder genom Gamla stan till Centralen. Tittade i affärer och åt middag på Jensens böfhaus. Mycket trevlig eftermiddag förutom att en kille med psyk eller missbruksproblem försökte mucka gräl med mig. lyckades inte pga att jag har i flera år arbetat med sådana som han. Men så typiskt att när man för en gång  skull åker in till storstan så  blir man påhoppad av en sån.

Ikväll så blir det att titta på TV, nu är frågan om man ska titta på invigningen av Friends arena eller Så mycket bättre? Maken och jag har inte alls samma TV smak så för det mesta så sitter vi i varsitt rum och tittar på TV. Men vad gör det, vi umgås ju hela dagarna på ett eller annat sätt. Vi har ju varit ihop i över 47 år och gifta i 45 år och ser till att vi får kvalitetstid när vi behöver det.

Ha en skön kväll därute.


Ovido - Quiz & Flashcards