drakkvinnan

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Suzanne - 26 juni 2013 13:55

Just nu känner jag avundsjuka........det är ju så fult att känna sånt säger vissa, men visst är det så att alla känner av det  ibland. Inte det att man missunnar någon det som man själv känner avundsjuka mot.

Jag är avundsjuk på att det inte är jag som sitter på Arlanda och väntar på att få resa till Thailand för att där träffa barnbarnet tidigt i morgon bitti. Ok då, hans mamma och bror har förtur till honom!! Jag vet! Men jag kommer att få snacka med honom på Skype senare ikväll. Alltid något.  Men om en månad så kommer jag att stå på Arlanda med öppna armar för att få krama om honom efter 1 år borta.


För mig är inget planerat ännu för sommarmånaderna. Jag har ju en man att ta hänsyn till oxå. Han är tråkigare än mig för han vill ju knappast resa någonstans. Han trivs så bra hemma säger han. Och så är han väl lite rädd att han inte ska orka pga sina hjärtbesvär. Han har inte ens ordnat nytt pass ännu heller. Det kan ju vara bra att ha om vi måste dra iväg nånstans helt apropå. Eller hur?


Vad har ni för planer för sommaren?



Ovido - Quiz & Flashcards