drakkvinnan

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Suzanne - 1 juni 2013 19:46

De som arbetar gillar ju lördagar för då får de äntligen tid att göra sånt de inte hinner med i veckan. Själv så blir alla dagar lika förutom att det är mer rörelse i Skogen denna dag. Jag har som vanligt varit ute med hunden och så fick jag för mig att dammsuga. Därefter gick musten ur mig och mitt gråa jag tog över! Shit! Jag gillar inte när jag rasar ner i detta gråa tillstånd. Jag blir ett otrevligt Jag. Varför? Jag tror att det beror på att jag behöver stimulans och input av andra människor och miljöer och om jag inte får det så tycker jag att livet är trist. Nu är ju sommarmånaden här och folk ser ju fram mot semestern . Jag vill oxå göra det men inget finns planerat och jag har ju semester året om egentligen . Nä nu får jag ta att skärpa till mig. Gömmer mig under täcket ikväll och rycker mig i kragen tills imorgon bitti och sedan så ler livet igen.

Ovido - Quiz & Flashcards