drakkvinnan

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Suzanne - 5 juni 2013 09:51

Utbrottet jag fick häromdagen rensade mitt inre och nu är jag tillbaka i mitt lite bättre jag. Men trött till och från. Senaste veckan har jag haft svårt med sömnen, antingen kan jag inte somna eller annars så vaknar jag vid 4-tiden på morgonen. Men verkar inte vara ensam om det här i skogen. Flera skrev på sin fb status imorse att de var vakna jättetidigt. Själv så blev jag klarvaken eftersom maken verkade ha svårt med andningen, han låg och harklade sig och var även tvungen att sätta sig upp ett tag. När han somnade om och verkade må bra igen så var det ingen ide att somna om så jag klev upp. Då var kl 4.30 Var ute och gick med hunden redan vid 6.30


Det har varit kallt ute i natt och nu hoppas jag verkligen inte att blommorna  har tagit stryk. De har ju lovat fint väder nu ett par dagar framåt och hoppas det blir så.


De närmaste dagarna så är det flera i familjen som fyller år, så i går var jag iväg och köpte födelsedagspresent till en blivande 14 åring. Hon är den enda som kommer att få present på sin födelsedag för de andra två har redan fått sina. Hoppas hon gillar vad hon får.


Ser fram mot lördagen då jag ska bänka mig framför TV och kolla in Madeleines bröllop. Gillar sånt där! Gör ni?




Ovido - Quiz & Flashcards