drakkvinnan

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Suzanne - 2 april 2013 16:14

Nu är jag äntligen klar hos tandhygienisten. Tandstenen borta. Nu är det bara ett besök kvar hos tandläkaren för att laga plomb som ramlat bort. Så skönt att man snart är klar där. Men jag spände mig nog när jag var där för just nu har jag ont i axlarna. Undrar om min massös är hemma från jobbet än?


Jag har idag varit och bestämt tid hos frissan. Nästa vecka blir det uppfräschning där. Just nu tycker jag att håret lägger sig som en hätta över hjässan. Måste beror på att jag använt mössa så mycket. Gör det fortfarande på morgonen för då är det kallt. Mitt barnbarns kommentar i morse när jag tog på mig mössan var: snygg mössa och garvade. Den föll nog inte i hans smak tror jag. Men han ska ju inte snacka om fula mössor. Ni ska ha sett de mössor han hade när han var liten, en krokodilmössa bl.a Men tyvärr så är det ju så att i den åldern så bestämmer föräldrarna vad barnet ska ha på sig.

Jag har slutat köpa kläder till mina barnbarn för jag har ingen aning vad de vill sätta på sig. De är ju dessutom väldigt ombytliga av sig oxå. Det som var ok förra veckan är inte ok denna vecka , ungefär.


Middagsgäster idag men som tur är så slipper jag laga maten. Gubben är wokmästare i den här familjen.





Ovido - Quiz & Flashcards