drakkvinnan

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Suzanne - 15 februari 2013 15:28

Nä nu vill jag solsken! Både ute och inom mig. Dagen började inte så bra eftersom jag haft oro i kroppen i några dagar och därför inte sovit ordentligt utan vaknat tidigt. Som tur är så vet jag vad det berodde på och jag fick svar på min oro imorse och då kunde jag släppa den och några tårar kom.  Jag är inte den som gråter titt som tätt. Men ibland nån gång om året så rinner bägaren över.

Oh vad jag längtar till att solen ska titta fram. Jag vill ha vår NU! Vintern har ju varit jättelång och tyvärr så misstänker jag att den kommer att fortsätta ett tag till. Jag själv älskar våren med allt nytt som föds då. Det är som livet kommer åter. Jag kan brista ut i skratt när jag ser blommorna som börjar växa  och mina barn brukar reta mig för detta. Men det är lycka för mig!!!

Fasiken nu snöar det igen.

Ovido - Quiz & Flashcards