drakkvinnan

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Suzanne - 3 februari 2014 19:42

Hej igen

Var ett bra tag sedan jag var härinne och skrev. Tiden bara flyter på och det händer saker mest hela tiden. Min snöiga isiga header är från förra året då isen låg 60 cm tjock på Mälaren. I år har vi haft ca 10 cm och gubben min är inte så glad åt det eftersom han väntar på att få köra med sin isgokart. Verkar inte bli så hahahahhaha. Själv är jag jätteglad att det inte har kommit sååå mycket snö. Har varit riktigt drägligt att gå ut med hunden. Ja broddarna är ju på för säkerhet skull!


Måste bara få visa er en bild....  

Hit åker jag i sommar!!! Ser verkligen fram mot det. Det heter Kahya Resort och Aqua och ligger i Turkiet. Bara tjejer som åker ner, från 11 år och så jag äldst 67 år.


Idag har jag gått med en känsla i kroppen att jag väntar på nått......eller har glömt nått.... Men kan inte ta på vad det ska vara. Men det går väl över eller annars så visar det väl sig om det dyker upp nått. Bara det är positivt så är jag nöjd.


Nä nu drar det ihop sig till en kväll framför TV. Ska se Familjen Annorlunda och den nya serien Tjockare än vatten. Games of thrones kommer ju oxå men den har jag sett enl gubben.


Ha en bra kväll därute och njut av min soliga underbara sommarbild som riktig värmer upp i vinterkylan.




Ovido - Quiz & Flashcards