drakkvinnan

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Suzanne - 29 augusti 2013 05:42

Sitter här i soffan och har sett det ljusna mer och mer. Vaknade redan vid 03.30 och kunde inte somna om. Tankarna började virvla i huvudet på mig och då vet ni hur svårt det är att sova. Som tur är så behöver jag inte vara pigg hela dagen utan kan gå och lägga mig på dagen för en nap om det behövs. Det är fördelen med att vara pensionär! Tankarna som började snurra i huvudet på mig var att jag måste försöka rensa bilen på hundhår ( så gott det går) , eftersom maken har gjort upp med barnbarnet att hämta honom för skjuts hit ut. Sista gångerna barnbarnet åkt i bilen så har han fått allergianfall. Kanske han kan ha mc hjälmen på huvudet? Tror ni det hjälper? Nu har han iallafall fått mediciner utskriva av läkare så kanske det funkar. Sen så kom jag och tänka på grannen som är sjuk. Måste hålla ett öga på henne att hon inte blir sämre. Ingen av oss vill nog besöka sjukhus igen. Även vid sånt här tillfälle är det bra att man är pensionär! Finns det några andra pensionärer som bloggar här? Lämna gärna ett avtryck . Hej för nu.

Ovido - Quiz & Flashcards