drakkvinnan

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Suzanne - 11 oktober 2013 12:33

Just nu känns livet jättebra. Måste bero på solen som skiner och oväntat  besked som vi fick igårkväll. Jag tror aldrig jag sett gubben bli sååå förvånad. Själv kände jag tår i ögat. Detta har gjort att idag så finns det hur mycket energi som helst och jag kommer på mig själv att jag ler när jag skurar toaletten!     


Det har gått ett par dagar dessutom med oro för katten som inte ville äta. Men igår satte han igång igen. Hade köpt upp ett nytt lager med annan mat än det vanliga fodret och det föll honom bättre i smak verkar det som. Hoppas nu att det håller i sig och att veterinär inte behöver sökas upp.   


Jag har nu börjat att fundera på julklappar till barnbarnen. De flesta är ju nästan vuxna och jag har nog bestämt vad jag ska ge dem. Men logistiken måste stämma och det är inte det lättaste med 12 st barnbarn i åldrarna 7-23 år. Hur löser ni julklappsbryderierna? Jag får väl berätta efter  jul vad som blev. (kan inte göra det nu för jag vet att barnbarnen läser bloggen).     


Nä man kanske skulle ta sig en promenad i solskenet? Kanske inte så många till sådana här fina dagar.  Trevlig helg på er.


Ovido - Quiz & Flashcards